בעקבות "הגילוי" של כלי שימושי זה, אני מנסה להכניסו לשימוש בשיעורים שלי, כדי להקל על בדיקת עבודות התלמידים. התלמידים שולחים לי באי-מייל את עבודתם, אני בודקת ושולחת בחזרה עבודה עם תיקונים והערות. כעקבות השימוש בכלי זה, אוכל לקבוע עם תלמיד זמן נוח לשנינו ונוכל לעבור ביחד על עבודתו, אעיר הערות ונתקן בו-זמנית.
שימושים נוספים לכלי זה מצאתי בבלוג הבא:
http://edureshet.ning.com/forum/topics/18-drkym-lhstms-bgogl-docs
עבודה דומה עשינו אני ושותפתי ללימודים עליזה כאשר במסגרת לימודים כתבנו סיכום על חומרים של שבוע לימודים מסוים.
יהודית
יום שבת, 13 ביוני 2009
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
שלום יהודית,
השבמחקגם אני גיליתי את הכלי לא מזמן והתנסתי בו מעט עם מיכל המנחה שלנו ושותפי. ההתנסות אמנם הייתה קצרה ולא ממש מספקת כי לא קיבלתי עדיין תגובות למה שכתבתי. אבל, באופן תיאורטי זהו כלי מאוד נחמד לשימוש עם תלמידים וגם עם הורים לדעתי. אנסה לממש את הרעיון בשנה הבאה.
רגינה בריימן, באר-שבע.